söndag 7 oktober 2012

Nekala Masters

Två veckor med regn i Vasa och endast nån enstaka dag med möjlighet att klättra utomhus så måste man ju göra nått annat än ligga på soffan och leta ludd i naveln.
Så inomhus säsongen börja lite tidigare än väntat.
Med en nyrenoverad klättringsgrotta så har det gått riktgit bra att klättra några dagar inomhus, och formen har varit  riktigt bra dessutom.
Så det var inte så svårt att besluta sig för att delta i Nekala Masters i Tammerfors, dessutom fick jag sällskap i bilen och på tävligen av Anton.
Mitt måla för inomhus tävlingar de senaste åren har varit en placering på top 10 och det har nog för det mesta varit helt realistiska mål, alltid har det ju inte lyckats, men idag gick det vägen! =)

Här är resultatet från Nekala Masters, boulder tävlingen i Tammerfors.


Jag får hoppas att inte ägaren av detta foto har nått emot att jag lånat den till min blogg. ;)

Tyvärr var denna rutt en av de rutter jag inte klara av. Borde ha prövat den tidigare och inte en halv timme före tävlingen slut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar